צ'ק ליסט להפקת אירוע עסקי – לגזור ולשמור

הצלחתו של אירוע עסקי מבוסס בעיקר על תכנון מוקפד, חלוקת תקציב נכונה וחשיבה יצירתית. הכנו עבורכם צ'ק ליסט שכולל 10 סעיפים שחשוב לזכור על מנת לארגן אירוע מוצלח, איכותי וייחודי. לגזור ולשמור.

סלון בית הבד - אירוע עסקי

  1. חלוקת תפקידים – הקצו תפקיד לכל אחד מצוות המארגנים תוך שיתוף פעולה ועזרה הדדית. כמו תמיד בעבודת צוות, מומלץ להטיל על כל אחד מטלות שמתאימות ליכולות שלו ודברים שבהם הוא טוב. כתבו בקובץ משותף מי אחראי על מה ורכזו למקום אחד את ההערות של כולם. נושא הקובץ המשותף מאוד חשוב ואם עדיין לא התחלתם לנהל דברים כאלה בקבצים משותפים – זה הזמן.

 

  1. מטרת האירוע – טוב, זה ברור, אבל בכל זאת – כתבו לפניכם מהי מטרת האירוע שכן המטרה תשפיע על התכנון כולו: השקה של מוצר, ישיבת צוות, ישיבת הנהלה, פעילות גיבוש של עובדי החברה, מפגש לקוחות, יום הולדת לבוס וכדומה.

 

  1. קהל היעד – האם האירוע נועד לעובדי החברה, מנהלים, שותפים עסקיים, ספקים, לקוחות? התכנית, התפריט והמקום יבחרו על פי אופי המוזמנים. קחו בחשבון מהו הגיל הממוצע, האם יש בקהל אנשים ששומרים כשרות, האם יש צמחוניים, טבעוניים וכדומה.

 

  1. התקציב – בדקו מהו התקציב העומד לרשותכם וחלקו אותו בין הרכיבים השונים: עלות המקום, מזון ושתיה, הוצאות שיווק. שמרו רזרבות לחריגות והפתעות בלתי צפויות. ניצול חכם של המשאבים, יאפשר לכם להפיק אירוע איכותי ומרשים, ללא בזבוזים מיותרים.

 

  1. שיווק האירוע – בחרו את ערוצי השיווק המתאימים: רשימת תפוצה במייל, פרסום בפייסבוק, הזמנות מודפסות, שליחת SMS או קבוצה בוואטצ-אפ.

 

  1. בחירת התכנית – אירוע הכולל תכנים יצירתיים ומגוונים, יותר חוויה ייחודית עבור המשתתפים. אפשר לשלב סדנא, הרצאה, מופע או לבסס את האירוע כולו סביב נושא מרכזי מסוים.שוב, אופי וסוג המוזמנים משמעותי כאן מאוד

 

  1. התפריט – הקפידו על בחירת מנות איכותיות ומגוונות, המורכבות מחומרי גלם משובחים וצורת הגשה מזמינה. חשוב כמובן לסייר במקום, לראות את המנות שיוצאות מהמטבח וכדומה.

 

  1. בחירת המקום – ישנם שיקולים רבים בבחירת המקום לאירוע: מיקום מרכזי עם גישה נוחה, חניה, עיצוב, אווירה וגודל המקום. בחרו במקום העונה על כל או לפחות רוב הדרישות שלכם.

 

  1. ציוד– האם המקום מספק מקרן? ציוד הגברה? במידה ולא דאגו לשכור את הציוד מראש.

 

10. שירות – מה כולל השירות באירוע? כמה מלצרים מוקצים לכם? איזה עזרה תוכלו לקבל מצוות המקום?

 

0001

 

בית הבד בשרונה נועד לאירועים עסקיים קטנים של עד 50 איש:

האירוע נערך באווירה אינטימית ומיוחדת בסלון האירועים שלנו, במבנה היסטורי קסום.
אנחנו מציעים למוזמנים תפריט איכותי מותאם אישית הכולל חומרי גלם טריים.
המוזמנים נהנים ממיקום מרכזי וחנייה נוחה בקרבת מקום
אנחנו מספקים את הציוד שאתם צריכים כמו מקרן ומסך ברקו.
צוות מלצרים אישי יעמוד לשירותכם לכל אורך האירוע.

אירוע עסקי באווירה אחרת – בקפה ביסטרו בית הבד